Mr companion I am in the same situation as you also know how to look over this girl, and looking reaches read your questions and tell you that I was not anything more of it. I can say that you are the same as you. it is a pity that I tell you that I will re also me this woman. I was looking for ways to mandar an email to bangbros to give me some information about it and can not find ways to communicate with this company, you you got any way of knowing how to communicate with them even if you say something. lo unico you can say is that I could download the video in which appears on page that lasts
27 minutes but it shows that missing parts and I would like to achieve completito.I hope your response and if we have any form of better please let order to see what we can do something about this. greetings
means or what I say in Spanish
se entiende o lo digo en español
Señor compañero estoy en la misma situación que ustedes también se lo mismo que usted de esta chica, y buscando llegue a leer sus preguntas y decirles que yo no se nada más de élla. Puedo decir que yo se lo mismo que usted. es una lástima porque a mi también me vuelve loco esta mujer. Yo estaba buscando la manera de mandar un e-mail a bangbros para que me den alguna información al respecto y no puede encontrar la manera de comunicarme con esta empresa, para saber cómo comunicarse con ella, incluso si usted sabe algo digamelo por favor. lo unico que puedo decir es que he podido descargar el vídeo en el que aparece en la página que dura
27 minutos, pero demuestra que faltan piezas y me gustaría lograr conseguirlo completito. Espero su respuesta y si tenemos alguna forma de mejor de comunicarnos no dude en hacerlo a ver lo que podemos los dos algo al respecto. saludos::thumbsup: