THREAD FIXES: Merging - Moving - Title Changes - Post Deleting [2006-2025]

Status
Not open for further replies.
merge as Liana - AKA: Anastasia, Anna, Arielle, Candelaria Jones, Cindy, Daina, Jaiden, Lena, Lian, Lillian, Lyanna, Mary, Maureen, Mia,
Michaila, Nadia, Naddina, Nastia S, Olga, Svetlana
Premium Link Upgrade
Premium Link Upgrade
< the profile for CJ at FreeOnes is empty >

Please rename Jasmine Jazz / Aliana / Alina A / Alina Malin / Jasmine / Jazz / Lina Linn
Premium Link Upgrade

change to Anita - AKA: Anita J, Anita V, Anyta, Debra, Jana, Jaroslava, Rihanna, Veronique C, Veronique D
Premium Link Upgrade

change to Miriama Kunkelova - AKA: Andrea, Betty, Katerina, Katrina, Kayla, Kaylee, Kaylee J, Kaylie, Kelly, Lola, Lolita, Loraine, Mariama,
Mima A, Mima Andrea, Mime, Mimi, Mina, Mina A, Mina Lova, Miranda, Miriam, Miriama, Miriama K, Mirka Maitland, Mitzi B, Muriel, Nancey,
Nancy, Nancy I, Nelly, Nelly Bravo, Tracey
Premium Link Upgrade

Last edited:
Please rename Jasmine Jazz / Aliana / Alina A / Alina Malin / Jasmine / Jazz / Lina Linn
Premium Link Upgrade
change to Anita - AKA: Anita J, Anita V, Anyta, Debra, Jana, Jaroslava, Rihanna, Veronique C, Veronique D
Premium Link Upgrade

change to Miriama Kunkelova - AKA: Andrea, Betty, Katerina, Katrina, Kayla, Kaylee, Kaylee J, Kaylie, Kelly, Lola, Lolita, Loraine, Mariama,
Mima A, Mima Andrea, Mime, Mimi, Mina, Mina A, Mina Lova, Miranda, Miriam, Miriama, Miriama K, Mirka Maitland, Mitzi B, Muriel, Nancey,
Nancy, Nancy I, Nelly, Nelly Bravo, Tracey
Premium Link Upgrade
done

merge as Lea Casper / Allyson / Lea / Lea Caster / Michaela B / Michaela 4381 (Czech Casting)
Premium Link Upgrade
Premium Link Upgrade

merge as Alexa B - AKA: Alessia Prada, Alex, Alexa, Alexandra, Alexandra Bordas, Alexi, Alexis, Alexis A, Alexis B, Edina, Edina Nikulina,
Giselle Alexandra, Giselle Monet
Premium Link Upgrade
Premium Link Upgrade

Last edited:
Please add Monica N as an alias here
Premium Link Upgrade

... and Jade Matthews here
Premium Link Upgrade

Last edited:
Please rename Annemari / Anna / Annie Marie / Aretha / Ludmila
Premium Link Upgrade

Indexxx uses Annemari, thenude uses Ludmila, and Boobpedia uses Annie Marie as her primary name.

Status
Not open for further replies.
Back